varit in da stable today

hej, jag och mamma var i stallet innan, inte så svårt att vara där som jag trodde, men det var lite jobbigt att gå in i ''hans'' stall, se ''hans'' gamla box, ''hans'' gamla grimma, ''hans'' gamla träns.. men jag är ändå väldigt glad att jag åkte dit.. det blir kanske lite lättare när jag åker dit på måndag för att ta hand om och rida ninni då... men det känns sjukt konstigt och väldigt svårt när han inte är där.. särskilt när jag tar in ninni och han inte kommer in... :'{ men nog pratat om det, vill prata om något annat, blir bara ledsen annars, hehe..

sen kom moa och fingal, så jag och elliot gick ut med dem på ängarna! de busade jättemycket, och tyckte det var askul! men de var skittrötta när vi gick hem ;) mamma hämtade mej, och sen har jag bara varit hemma med elliot oså. imon har jag inget planerat, förutom att gå på bio med fanny och jenni vid sju, kul! vi får se om jag bloggar nåt mer ikväll, kanske lägger in någon bild eller nåt. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0