svar på kommentar ^^


Thale - Kmr dö  idag så hejdå denna skitvärld

självmord e inget man ska skoja me!! Alla kan ha en tråkig dag, men självmord löser inga problem.

Svar till Thale
för de första så skojar jag inte för de andra ja de kan alla ha o för de tredje så vet inte du vad mina problem är så du kan inte säga tt de inte löser dom!
Nellie - Kmr dö idag så hejdå denna skitvärld
Känner också så just nu faktiskt. vill bara ligga inne, gråta och anklaga mej själv... saknar så jävla mycket så att det gör ont.. </3

Svar till nellie
Gumman stackare :(<3 de var inte ditt fel de var ingens fel ..<3 Beklagar verkligen<3



E.
Självmord är inget att skoja om och livet är inte att leka med.

Svar till E.
Jag skojar inte!-.-


Linn - Kmr dö ikv så hejdå denna skitvärld
Du ska inte ta själv mord jag lovar dig jag kommer att ringa dina föräldrar och fråga var du bor också kommer jag och hämtar dig! Dör du dör jag och jag vill inte dö... <33

Svar till Linn
aww älskling<3 faller du faller jag..<3 hoppar du hoppar jag..<3 dör du dör jag..<3



william- Kmr dö ikv så hejdå denna skitvärld
fin fin header ni har!:D

Svar till William
tack så jättemycket :)


Sofia - Kmr dö ikv så hejdå denna skitvärld
planer inför helgen? :D

Svar till Sofia
va? xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0