Ridningen :D

Hellu ;)
Har nyss kommit hem från ridningen ;) Red Indra idag. Vi hade hoppning (min favorit"sport" inom ridningen). Indra är en C-ponny som är lite osäker.. Hon är väldigt osäker i hoppningen som inte är så bra.. :( hon brukar vägra på 40cm för hon är rädd att de ska hända ngt. Men idag så hade vi hoppning då ;D Vi skulle hoppa serie med först en studs med 3 hinder o sen 3 galoppsprång bort var de ett vanligt hinder :P först hoppade vi då studs. gick sådär :/ men iaf sen tog vi bort 2 hinder från sutdsen o sen var de ett litet hinder kvar o sen 3 galoppsprång bort var de stora hindret ;) vi började på 50. Indar var så nöjd så hon hoppade de :D sen höjde tesse (ridläraren) upp till 60 o då vägrade hon.. men jag tog de igen o drev på henne sjukt mkt, så hoppade hon ;) sen hjöjde hon upp till 70.. då skulle vi hoppa men då vägrade indra framför men hon hoppade näästan, sen tog vi de igen o helt magiskt så hoppade hon! :D de var hennes rekord! :D är sjukt nöjd med älsklingen idag♥ nästa gg är de dressyr o sen hoppning igen ;) Btw, imon ska jag åka och kolla på när emma rider så kmr nog upp bilder sen ^^ men nu ska jag sova så jag orkar upp imon xD ses!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0