Nellie & Ninni

Tänkte skriva ett inlägg om mej och ninni :) börjar with meee:

Jag heter då Nellie Gustavsson och fyller 14 år i sommar. Alltså äldst på bloggen ;) Jag bor i en tråkig liten håla som kallas Smålandsstenar, i ett gult hus. Jag har ridit i ungefär 6-7 år, så jag kan väl en del om hästar ;) De första tre-fyra åren red jag på en ridskola i gislaved som heter Gark. Älskar det stället asså<3 Sen blev jag fodervärd på en underbar liten d-ponny med stor personlighet, Beacon Sun heter han, och är född 1989. Hade honom på foder till julen 2011, sen efter ett tag blev jag skötare på ninni :)

Ninni, är en fin och mysig pålle som jag har varit skötare på i kanske några månader ^^ hon är ett renrasigt arab sto född 2002, alltså fyller hon 10 i år. Hon är en pigg och glad tjej, och ett litet busfrö! hihi! Egentligen heter hon Nineve, men hon kallas alltid för Ninni. Man måste vara väldigt bestämd när man rider henne, för hon brukar bocka lite, och om man ska gallopera/trava så vill hon ibland inte gå fram. Annars är hon jättesnäll i all hantering, men hon gillar inte att va själv! Men som sagt, hon är superfin, och jag är glad att jag får vara skötare på henne. :)



 gulligt att hon blundar tkr jag :3

 lite suddig, men endå ^^

 Haha, hon ser bara liiite rolig ut xD

 hihi, smutsgris! ;*<3

l o v e y o u <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0