molly! :)

Hejsan ;)Imon ska jag o köra sötaste molly <3 ska kanske ta med en kompis som heter julia för då har man ngn att snacka med under tiden ;) kmr nog lite bilder på sötnosen<3 men iaf vi har köpt ett gåband, crosstrainer, träningscykel o sen stor tyngdmaskin som man tränar muskler på massor av olika sätt :D så kmr nog träna rätt ofta o sen så kmr jag säkert kunna åka till molly oftare :))<3 I helgen så ska jag o elin troligt vis ta en hopplektion för tesse :D jag ska rida sötnosen indra o hon pink floyd för hon är fodervärd på honom :P men jaja ska dra nu ses!<3
Btw, kolla videoklippet från när jag o indra hoppar 70 cm :D jag är den som sitter på den lilla ljusa ponnyn som ser ut som en haflinger<3
http://www.youtube.com/watch?v=Hoq5RpzqJeI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0