Hannah Bengtsson<3

Hejhej :D
Jag heter hannah :) Jag är 11 år (fyller 12 i april) men är väldigt lång för min ålder. Är 165cm :) jag har en syster, 1 mamma o 1 pappa :P min syrra heter jennifer o är 13 år. Min mamma heter kristine o tror hon är 38 år xd min pappa heter Dan-Inge (konstigt namn om ni frågar mig) o han är 39 år ;) Jag rider på en ridskola som heter Hylteryttarförening. Där rider jag en gg i veckan, men har en medryttarhäst med hon heter molly o är en liten shettis på 10 år och 98 cm i mkh :) Jag rider inte henne utan jag kör henne. Men dom som ägerhenne har 7 hästar till så kmr få rida dom med snart :) kmr lite mer fakta och så om mig genom tiden xD men nu ska jag rida polle ses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0