Förlåt :/

Hejsan :)
förlåt att jag inte har bloggat nu i helgen men har varit hos elin så har inte hunnit :(( men iaf idag var jag o elin hos molly :) vi körde henne inte idag utan vi red henne :D först gjorde vi iordning henne i stallet men hennes sadel var förliten så vi red barbacka :D var jättekul :D efter typ 30 min så tog vi av tyglarna o löshoppade henne lite :P blev kanske 50 cm ^^ duktig var hon iaf:* men sen efter 30 min till så satte vi på tyglarna o hoppade henne med ryttare :D de gick bra fast vi hoppade kanske bara 20 men ändå <3 sen när vi var klara med molly så gick vi in och borstade henne o ledde ut henne i hagen o då hämtade vi oxå Cindy o ryktade henne =P sen när vi var klara så gick vi o gosade med Amandas kattungar (a) dom är så sjukt söta<3 men sen åkte vi hem o höll på med polly (min hamster) :) vi satte på rör på hennes bur :D hon älskar dom <3 men nu har elin åkt så ska dra nu ses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0