Dom bästa/sämsta sakerna som har hänt i mitt liv<3

Dom bästa 15 sakerna som har hänt i mitt liv:
  1. När jag träffade Emma<3
  2. När jag lärde känna Linn<3
  3. När jag träffade Nellie<3
  4. När jag lärde känna Sofia<3
  5. När jag lärde känna bella<3
  6. När jag såg Frosty vid första ögonkastet o tänkte att han är jag in love with..<3
  7. Sommaren med Emma<3
  8. När jag och Emma blev jagad av galna unghingstar (inte galna längre)<3
  9. När jag och Emma sov i laudgården i Tångabacka :D
  10. När vi gjorde en FILM om min tacos! xD
  11. När Emma skrek "NEJ DET GÅR FÖR FORT" i UTV:n när det gick 3 km i timmen xD *FILM*
  12. Ridlägerna<3
  13. När jag o emma inte kunde se varandra utan att vi började skratta på lägret xD (alla blev arga o skrek på oss) xD
  14. När Jag o Maja blev kompisar<3
  15. När jag fick ett Liv..(om jag ens har ngt..)
Dom sämsta 15 sakerna som har hänt i mitt liv:
  1. Att Jag ALDRIG fick träffa min farfar :'-(
  2. När Frosty åkte.. </3
  3. När min farmor mådde så dåligt att hon grät..
  4. När min Farmor dog den 6:e oktober..
  5. När Jag och min kusin Tim (lika gamla) såg varandra dagen efter farmor hade dött.. tårarna sprutade och vi kramade varandra..
  6. Att alla frågade vad som hade hänt när vi grät och kramade varandra..
  7. När Jag ALLTID är osams med ngn
  8. När mina bästa vänner har haft fest o inte har bjudit mig.. -.-
  9. När minna "vänner" sviker mig hela tiden..
  10. Att mamma och pappa TOG min data! -.-
  11. När alla mina katter har dött..
  12. När Jag sprang in i en tegelvägg och tappade 2 tänder :S
  13. Att jag är en fet liten jävla unge -.-
  14. När mina föräldrar var en hsalv millimeter på att skiljas..
  15. När ngn i mitt liv är ledsen..
Det var lite fakta om mig och lite "resa i livet" hoppas ni förstår hur jobbigt det var att gå till skolan när farmor hade dött.. det fanns tre anledningar till att jag gick till skolan:
  1. Att Jag ville glömma bort allt.
  2. Jag ville snacka med Tim..
  3. Att det var min ...... favoritmat den dagen o vi får nästan aldrig den maten xd
ses alla sjukt söta <3
+ en sak till på bästa.. När emma "råååkade" välta surfingbrädan jag satt på med mobil o kläder på mig.. haha mobilen överlevde<3 den har ju SIMkort!<3

Kommentarer
Postat av: emma

HAHHA "Det var min favoritmat den dagen" Asså FAAAIL :P <33

Åhh längtar till ridlägret i sommar<33

2012-03-30 @ 06:43:01
URL: http://ponnyplums....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0