uppdatering+bilder!

hej! tänkte bara höra av mej lite, hihi!

var i halmstad med hanna pvk innan! vi hade jättekul, och om ni är intresserade att läsa om hur jävla kul vi hade så kan ni gå in på: http://nellieotilia.blogg.se :)

haha, och nu har jag ganska tråkigt, men jag och matilda gunnarsson ska sova över tonight, så då blire feeest ;D haha! men kul iallafall! vi är nog till fem imon, för hon har träning och jag ska till stalleeeet! 
jag hoppas att det inte blåser så mycket imon, för då kan jag ridaa ninnipinni!! :D kan nog knäppa några bilder, hehe ;) 

men nu ska jag snacka mer med matilda om kvällen, vi hörs! 

P.s kommer några bilder med! <3  

 Mitt finaste hjärta ''B'', nu är du och Zoda tillsammans igen, vi saknar er båda två så gryyymt mycket! ni är älskade<3  (tryck på bilden så blir den större)

 HAHA, älskar bilden xd

 hihi, gullemilton! checka hans mule, han har sverige där ;D

 amanda och indra (:

 naw, en super häst har många fans ;)

 superfin bild på malin och tora!

 lilla roxett ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0