hemma från stallet

kom hem från stallet för typ en kvart sen, började blogga direkt ^^ sitter och spelar lite gitarr samtidigt, me love. red ninni innan med, gick super!!!! i början var hon tittig och pigg, hon har inte ridits på ett tag ju. men sen red jag henne på en äng, ställde, böjde och red volter. efter en stund blev hon jättemjuk och följsam, och började tugga på bettet! hon behöver träna på att böja sej på volten, det är hon inte pro på haha ;) sen fick jag ner henne i form, hon var jäättefin i slutet! är så stolt över min fiiiiina ninnipinni bus! :')<3 sen när jag red hem, skrittade, var hon jättelugn.

nu ska jag snart gå och duscha, sen ut med vovvarna. hör av mej later on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0